IN Bedrijf

Ineke Hilhorst zet uw bedrijf op de plek waar de meeste energie zit …
…vanuit het gezichtspunt op de plek met de meeste energie, kijken we naar alle concrete zaken en vraagstukken die in uw bedrijf spelen. Van hieruit ontwikkelen we een stappenplan zodat de bedrijfsdoelen bereikt worden en het bedrijf succesvol is in wat het doet en wil bereiken.

Hoe werkt de methode van aanpak?

Vaak heeft u al individueel met mij gewerkt en wilt u met mij samenwerken om een verandering door te voeren in uw organisatie. We gaan samen aan de slag om uw vraag scherp te krijgen en te kijken welke doelen u wilt bereiken. Van hieruit ontwikkelen we een traject dat naar de gewenste resultaten voert.

Bij een groter traject werken we samen met Hugo van Santbrink van SISS B.V. en/of Rene Seeder van SeederDeBoer.

“Voor ik de hele dag weer met andere dingen bezig ben even een kort berichtje over gisteren. Was mooie middag! Dank voor je inbreng. Ik denk dat de actuele crisissituatie een cadeau was. Alle deelnemers hebben deze middag heel sterk ervaren hoe het is als voelen en denken uit balans raakt. Mooi! Ben het met je eens dat de ‘eigen’ bijdrage van ons drieën in samenspel mooi en krachtig was! Ik was na afloop helemaal ‘leeg’ en tegelijkertijd ‘blij’ met de doorbraken voor mensen. De energie binnen de bank is vanochtend goed. Die gaan we vasthouden.”

“Elke bijeenkomst van Bron voor Leiders is om z’n eigen redenen uniek, maar die van gisteren heeft, vind ik, een speciaal plekje. Vooral omdat het ingebrachte verhaal door Peter en Marieke zo authentiek is en zo wezenlijk voor de toekomst van hun bedrijf én omdat we met z’n allen met de volle aandacht meegedacht en meegeleefd hebben. Het was mooi om te zien hoe Ineke werkte met Marieke en daarna met Han. Je kon zien gebeuren welke waarde het heeft om op zo’n manier een spiegel voorgehouden te krijgen, over je eigen rol in het proces waar je deel van uitmaakt. Ineke, dank je wel dat je ons daarvan hebt laten ‘proeven’.”

Vragen van bedrijven die we eerder onder handen hebben genomen:

  • We willen er met onze organisatie achter komen wat ons bezielt, wat onze centrale waarde is en hoe we dit kunnen vertalen in concrete producten waar iedereen trots op is en die de klanten aanspreken.
  • Ik heb een goedlopend bedrijf, toch ben ik niet tevreden. Kun je me helpen met het ontwikkelen van een weg hierin.
  • We hebben de visie voor de komende 5 jaar vastgelegd. Iedereen wil die kant op, maar toch komen we niet vooruit. Wij vragen ons af wat er speelt.
  • De ene vestiging loopt goed terwijl de anderen niet goed loopt. We weten eigenlijk niet zo goed wat er speelt.
  • Het kernteam praat niet meer zo goed met elkaar, kun je ons hierbij helpen?